Algemene Voorwaarden

Ok. Spannend. Allemaal artikelen, maar wees gerust, wij hebben ervoor gekozen om middels een normale uitleg jou te informeren omtrent deze aankoop. Wacht maar totdat je bij artikel 17 bent, wauw! Dat had je nooit verwacht!

Art. 1 Definities

1.1 ‘Wij’ zijn Polder Pastry.
1.2 ‘Jij’ bent de klant, en die is koning.

Art. 2 Identiteit Polder pastry

2.1 Wij zijn dus Polder Pastry, te bereiken op info@polderpastry.nl.
2.2 Je kan ons ook bellen tussen 10.00 uur en 18.00 uur op 0623173344.
2.3 Je kan ons ook bekijken op Instagram.com/polderpastry en facebook.com/polderpastry.

Art. 3 Toepasselijkheid

3.1 Bij aankoop van onze lekkernijen geeft u aan even naar deze algemene voorwaarden te hebben gekeken, ja, dan zijn ze uiteraard ook van toepassing, maar vrees niet want er staat niet zo heel veel moeilijks in, wij zijn de moeilijkste niet.
3.2 Er zijn geen andere voorwaarden dan de voorwaarden die in deze 17 artikelen worden vermeld.

Art. 4 Het aanbod

4.1 Wij zetten bij elk produkt duidelijk neer hoeveel het kost en wat we erin verwerken, en bij diensten zoals bezorgen wat daar de implicaties van zijn, denk dan aan tijd, datum, en bezorgkosten. Mocht er iets op het grote internet fout gaan en de allergietekst in jouw browser om wat voor reden niet zichtbaar zijn, of de prijs voor een high-tea zo belachelijk laag uitvallen dat je van tevoren had kunnen weten dat een taart echt geen 0,08 cent kost, dan kan je daar geen rechten aan ontlenen.
4.2 Laten we daarin natuurlijk redelijk blijven naar elkaar, we zijn er niet om over elkaars rug heen rijker te worden.
4.3 Wel door heerlijke produkten te maken, én van heerlijke produkten te genieten, voor een schappelijke prijs.

Art. 5 De overeenkomst

5.1 Je doet een bestelling bij ons en wij hechten veel waarde aan het feit dat zaken netjes verlopen, je krijgt van je bestelling altijd een bevestiging, anders is er iets mis gegaan en dien je contact met ons op te nemen.
5.2 Gezien wij na betaling en bezorging het niet interressant vinden om gegevens van jou als persoon op te slaan ben je zelf verantwoordelijk voor het bewaren van de bon/factuur. Bij ons is deze niet nogmaals op te vragen.

Art. 6 Herroepingsrecht

6.1 Gezien onze produkten etenswaren zijn, kunnen smaken verschillen, vandaar dat wij alleen gegronde redenen accepteren voor een herroeping. ‘Ik vind het niet zo lekker’ is bij ons geen reden.

Art. 7 Verplichtingen tijdens bedenktijd

7.1 Het kan zijn dat je je bedenkt, nadat je online een bestelling hebt gedaan, dit kan gebeuren, wij beginnen maximaal 2 dagen voor een bestelling met het klaarmaken van je produkten. Als je je voor die tijd bedenkt en ons via telefoon of email laat weten dat het niet meer nodig is krijg je het volle aankoopbedrag terug.
7.2 Als wij binnen deze termijn jouw koekjes al gebakken hebben kunnen we deze onmogelijk aan iemand anders verkopen want wij bakken exclusief en vers op bestelling en ben je ons derhalve het gehele bedrag verschuldigd.
7.3 Als jij je bedenkt, terwijl wij al aan de deur staan met uniek voor jou gemaakte pastries, dan ben je ons ook de bezorgkosten verschuldigd.

Art. 8 Verzendkosten in geval van herroeping

8.1 Die zijn er dus niet in deze algemene voorwaarden.

Art. 9 Verplichtingen Polder pastry bij herroeping

9.1 Als jij dus meer dan 2 dagen van tevoren je bestelling afzegt, krijg jij al je geld terug, als jij minder dan 2 dagen van tevoren je bestelling afzegt, krijg je de bezorgkosten terug, bij annuleren aan de deur krijg je niks terug.

Art. 10 De prijs

10.1 Alle genoemde prijzen zijn vrijgesteld van BTW.
10.2 Bezorgkosten hangen af van hoe ver we moeten fietsen.
10.3 Zie artikel 4.

Art. 11 Conformiteit en garantie

11.1 Je hebt recht op hoogstaande patisserie kwaliteit, als daar iets mee aan de hand is, zit er een haar in de cake, dan lossen we dit voor je op en compenseren we dit netjes, hierbij volgen wij uiteraard de wet.
11.2 Zie artikel 4.

Art. 12 Levering en uitvoering

12.1 Wij leveren de pastries op afspraak op locatie, dit doen wij zelf om zo nog beter de kwaliteit van onze produkten te waarborgen, mochten we onverhoops in een ongeluk terecht komen en onze afspraak niet na kunnen komen, proberen we je daar toch van op de hoogte te stellen.
12.2 Als de levering om wat voor reden dan ook te lang duurt, zie artikel 12.1, gaan wij samen met u naar een oplossing kijken voor een redelijke compensatie.
12.3 Wij bieden ook de mogelijkheid voor u om uw bestelling bij ons op te halen, dit resulteert uiteraard in het feit dat u dan geen bezorgkosten hoeft te betalen.

Art. 13 Betaling

13.1 Graag zien wij natuurlijk dat een bestelling vooraf wordt betaald middels het overmaken van het bedrag welke staat in de bevestiging van de bestelling c.q. de factuur.
13.2 Het kan zijn dat u dit vergeet, wij gaan er uiteraard vanuit dat zonder annulering u alsnog die lekkere pastries wil hebben, daarom bieden wij aan de deur bij bezorging ook de mogelijkheid om het in cash te betalen of te pinnen, bij pinnen rekenen wij administratiekosten van €2,50.
13.3 De administratiekosten van 13.2 zijn omdat wij dat apparaat voor pinnen aan mobiel moeten kopen, zo’n simkaart met een dataplan en software om middels mobiel te kunnen pinnen.

Art. 14 Klachtenregeling

14.1 Wij spreken af dat wij niet over jou zullen klagen, mits je aan Art.7 en Art. 13 voldoet.
14.2 Bij klachten over ons kunt u dat ons uiteraard laten weten, wij zullen binnen 2 dagen reageren en onze uiterste best doen u te helpen bij uw klacht.
14.3 Ook als u in plaats van een klacht een compliment hebt, laat het ons weten!

Art. 15 Geschillen

15.1 Als je echt super boos bent omdat je zelf over de allergie informatie heen heeft gelezen en er iemand in het ziekenhuis is beland, en we er niet uitkomen samen, dan zullen geschillen helaas bij de kantonrechter behandeld moeten worden. Om dit te voorkomen nemen wij zo veel mogelijk maatregelen om vervelende situaties voor te zijn.

Art. 16 Branchegarantie

16.1 Wij maken lokale pastries, wij zijn niet bij een branche aangesloten. Wie weet doen we dat in de toekomst wel, als we van een zzp bedrijf naar een B.V. veranderen, omdat er tegen die tijd dan zo veel mensen zijn die onze pastries lekker vinden!

Art. 17 Aanvullende bepaling

17.1 Dit waren onze algemene voorwaarden, als deze in de toekomst veranderen en je bevindt je midden in een bestellingsproces dan zullen wij jou daar uiteraard van op de hoogte stellen, maar wees gerust, deze zullen door professionaliseringsslagen vast en te zeker in jouw voordeel zijn.